První myšlenky




Uvažuju nad dřevostavbou, jsou pro mne důležitá místa typu balkon, pochozí střecha, pavlač a podobně. Zatím jsem přišel s modulovým systémem, s jakousi mřížkou, které podrobím stavbu. Nemyslím si, že je to cesta, kterou se vydám, ale alespoň mi ukáže, jak funguje program a co od něj čekat. 
Zároveň přemýšlím nad zastíněním fasády, prostoru v okolí domu, vytvoření uřitého polokrytého prostoru se stínem. Zároveň si kladu otázku, je potřeba mít více pater? Skici snad dodám záhy.

Příklady nesou takový luxusní charakter, velká okna pro pěkné lidi. Přišlo by mi fajn mít takto otevřené společné místosti směrem do zahrady. Tam kde se bydlí však od sebe očekávám nějaká zákoutí, možnost nebýt na očích.
















Komentáře

  1. ty příklady se mi nezdají být luxusní, naopak jsou adekvátní, takové bydlení pro studenty... tedy skoro všechny :)
    š

    OdpovědětVymazat
  2. a ta perspektiva je luxusní !
    š

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Analýza stavby 03&04 + skici