In processs

 




Situačka, zelená vstup do budovy, modrá vstup z terasy do případné kavárny. Delší strana budovy zarovnaná se zkosením vnitrobloku. 




Snažím se bojovat s prostorem, který vzniká mezi pokoji, třeba 3m široká chodba. Došel jsem v 2.NP k jisté variantě, která mne konečně zaujala (je to ta v kroužku, již jsem pak lehce nahodil do narýsovaného templatu). Stále mi tam však chybí dořešit koupelna a sám nevím zda vstup do koupelny hned u schodů je to po čem toužím. Líbí se mi oteřený prostor vpravo oddělený příčkou aby nešlo vidět do pokojů 03, 04, za příčkou poté stůl, kuchyň a vstup na terasu (terasa teď jako taková první schodišťová varianta).




S přízemím však jsem skoro na začátku. Mám určeno kde je vstup, přijde mi tam fajn z toho pohledu, že pravý dolní roh je prostě super místo na rohu a tam by podle mne měla být studovna/ateliér/kavárna prostě to kde jsou lidi spolu. Schody naproti vstupu, dílna vedle schodů po levé straně a kancelář pro bosse hned u vstupu. To místo kde by měl být ateliér/ kavárna vnímám jako místnost s kuchyní, přístupem na toaletu, ale také možností se oddělit od zbytku budovy kvůli právě provozu např té kavárny – nechci aby cizí lidé meli přístup do soukromí ubytovaných. Celkem by se mi hodilo, kdybych nemusel mít ty dva sloupy uprostřed, ale to nejsem schopen posoudit. Teď.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Analýza stavby 03&04 + skici

První myšlenky